Sunday 1 July 2012

~aku budak bertudung labuh 3~

assalamualaikum sahabat2....

berminat lagi tak nak baca sambungan cerita ~aku budak bertudung labuh 2~...kalau nak jom kita ikuti kisah seterusnya...
hmm, bila dah sekali try pakai...hari-harilah mintak pinjam tudung ngan akk tu...seronok ke hulu ke hilir pakai tudung pinjam..hahahaha...bila da lame sgt dok minjam je kejenye,saya mintak la tolong ngan sorang sahabat ni...nak tau sapa..haa orangnya comel lote, dia nie glamour ngan nama diyana a.k.a pia...dah alang2 dia nak balik ganu, mintak la tolong belikan tudung bidang 60....beli bukan satu, tujuh sekali gus tu...tp tu la kita kalau nak berubah kene sanggup berkorban la....lepas dari tu kehidupanku berjalan seperti biasa dari pakai tudung bawal, skrg doh pakai tudung besar sikit...ALHAMDULILLAH, syukur sangat-sangat..tp tulah orang kata adat la kalau susah sikit jalan kita bila kita nak wat kebaikan ni...macam-macam ujian ALLAH bagi...nak tak nak kene la hadapi jugak...

time cuti semester dua........

semua pakat balik kg belaka termasuklah aku...nak djadikan cerita balik2 jer family kejut tengok...mana taknya....lain bebenor...haha...boleh tahan la jugak makan ati bila kat umah tp tu la kita kene paham, mane ade orang boleh terima kejutan terus...jadi satu je la saya boleh buat iaitu bersabar....

cukuplah dulu sampai disini...kita sambung kembali pada sesi yang akan datang....

To be continued...

No comments:

Post a Comment